Ik heb geen bevestigingsmail gekregen

Direct na het plaatsen van je bestelling krijg je van ons automatisch een bevestigingsmail. Deze e-mail ontvang je doorgaans binnen enkele minuten na je bestelling. Helaas kunnen wij niet geheel voorkomen dat je de bevestigingsmail in sommige gevallen niet ontvangt. Mogelijke redenen hiervoor zijn:

1. Het e-mailadres is per ongeluk verkeerd getypt.
2. De bevestigingsmail is door een spamfilter tegengehouden. ( Dan vind je de e-mail in de ongewenste mail )
3. Het e-mailadres van groentopia.nl staat tussen geblokkeerde afzenders.

Dit gebeurt helaas vooral bij e-mailadresssen van Microsoft en Apple. Volg deze eenvoudige stappen om dit op te lossen:

Stap 1: Log in bij hotmail.com
Stap 2: Open het configuratiemenu. (Je doet dit door op het tandwieltje, rechts bovenin te klikken:)
Stap 3: Kies uit het menu 'Opties'
Stap 4: Kies voor de optie 'Veilige en geblokkeerde afzenders'
Stap 5: Kies voor de optie 'Geblokkeerde afzenders'
Stap 6: Controleer de lijst met geblokkeerde afzenders

Er verschijnt nu een lijst met geblokkeerde afzenders. Verwijder alle mailadressen van groentopia.nl uit deze lijst.

Als je deze stappen hebt uitgevoerd, kun je de e-mails van Groentopia.nl weer ontvangen in je mail-box. Nu mis je geen orderoverzicht, bezorgbericht en factuur-mail meer!

Please, mind that only logged in users can submit questions