Bridgestone filter

Continental filter

Dunlop filter

Goodyear filter

Michelin filter

Pirelli filter

Vredestein filter

Algemeen

Kan ik bestellen zonder account?
Ja, u kunt een bestelling plaatsen zonder account. Wanneer u van plan bent vaker te bestellen bij banden-kopen.nl, dan is het makkelijker om een account aan te maken. Met een account blijven uw gegevens bewaard, waardoor u sneller kunt bestellen. Ook...
Hoe kan ik betalen?
Bij banden-kopen.nl kunt u momenteel betalen met de volgende betaalmethodes: Banktransfer: Eenvoudig het bedrag overmaken via uw bank. Creditcard (Visa, Mastercard): Gemakkelijk en snel betalen met uw creditcard. Klarna Pay Later: Betaal...
Wat zijn de voordelen van een account?
Een account biedt u diverse voordelen. Zo kunt u bijvoorbeeld uw verlanglijstje opslaan, zodat u deze op een later moment kunt aanpassen of aanvullen. Bovendien onthouden we welke artikelen zich in uw winkelwagen bevinden, zodat u uw bestelling gemakkelijk...
Gegevens en instellingen wijzigen
Dit is mogelijk. U kunt dit doen door in uw banden-kopen.nl account naar het gedeelte 'Accountinformatie' te gaan. Hier kunt u uw persoonlijke gegevens beheren en aanpassen, zoals uw naam, adresgegevens, en contactinformatie. Het biedt u de mogelijkheid...
Kan ik mijn account verwijderen?
Ja, dat is mogelijk. U kunt uw account verwijderen via uw banden-kopen.nl account onder het gedeelte 'Accountinformatie' en vervolgens de optie 'Account verwijderen'. Het is belangrijk om te weten dat dit proces onomkeerbaar is. Door uw account te verwijderen...
Is banden-kopen.nl voor particulieren of professionals?
Banden-kopen.nl richt zich zowel op particulieren als op professionals in de automobielsector.
Kan ik banden los bestellen, dus zonder montage?
Bij banden-kopen.nl kunt u nieuwe banden bestellen zonder montage.
Wat zijn de kosten van nieuwe banden?
De prijzen van autobanden variƫren aanzienlijk. Dit hangt onder andere af van de soort band, de maat en het merk. Topmerk autobanden zijn vaak duurder vanwege hun investeringen in onderzoek en innovatie, wat resulteert in hoogwaardige kwaliteit.Als uw...
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?
Wanneer u bij ontvangst van onze bestelbevestiging per e-mail een fout opmerkt, vragen wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen via het "Contacteer ons" gedeelte in uw klantenaccount. Op die manier kan ons klantenserviceteam snel op de hoogte...
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Voor annuleringen: We streven ernaar om je bestelling te annuleren, maar kunnen helaas niet garanderen dat dit altijd mogelijk is. Om een annulering aan te vragen, adviseren wij je om zo snel mogelijk na je bestelling contact met ons op te nemen via ...
Kan ik mijn bestelling terugsturen?
Indien uw banden reeds zijn afgeleverd en u wenst deze terug te sturen vanwege een maatfout of verkeerde keuze, verzoeken wij u vriendelijk om dit via onze website aan te vragen op de volgende link: ...
Hoe weet ik of mijn bestelling correct is geplaatst?
Als u wilt controleren of uw bestelling correct is geplaatst, kunt u dit doen door te kijken of u een bevestigingsmail heeft ontvangen nadat u uw bestelling heeft geplaatst. Deze bevestigingsmail bevat alle details van uw bestelling, zoals de gekozen...
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Om uw bestelling te volgen, ontvangt u van ons een e-mail zodra de banden zijn verzonden. In deze e-mail vindt u de track-en-tracegegevens van GLS of DPD, afhankelijk van de gekozen vervoerder. Met deze informatie kunt u de verzendstatus van uw bestelling...
Met welke kredietkaart kan ik betalen?
U kunt betalen met verschillende kredietkaarten, zoals Visa, Mastercard en American Express. Voor uw veiligheid verloopt de betaling via een beveiligde verbinding die wordt verzorgd door Mollie, een vertrouwde betaaldienstverlener. Deze beveiligde verbinding...
Please, mind that only logged in users can submit questions