Veelgestelde vragen

 

Betalen
Hoe kan ik betalen?
iDeal
Online betalen via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank voor klanten met een Nederlandse bankrekening.

SOFORT Banking
Een SOFORT Banking betaling is in feite een bankoverboeking, zoals die normaal ook via internetbankieren gemaakt wordt.

Bancontact
Plaats je een bestelling vanuit Belgie? Kies dan voor betalen via Bancontact. Je betaalt hiermee via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank.
Wanneer krijg ik een factuur?
Alles bekijken
Retour & terugbetaling
Hoe stuur ik een artikel retour?
123
Voorwaarden retourneren
123
Terugbetaling
123
Alles bekijken
Mijn account
Hoe meld ik me af voor de nieuwsbrief?
123
E-mailadres wijzigen
123
Account verwijderen
123
Wachtwoord wijzigen
In het geval dat je je wachtwoord bent vergeten, kun je deze eenvoudig bij het inloggen resetten. Klik hiervoor op de link 'Wachtwoord vergeten?' en geef het e-mailadres in waarmee je staat geregistreerd. Je ontvangt vervolgens een e-mail waarmee je je wachtwoord kunt resetten.
Let op! Het kan enkele minuten duren voordat je de mail ontvangt. Het is ook mogelijk dat deze terecht komt in je SPAM-map.

Wijzigen in je account
Als je je wachtwoord niet bent vergeten, maar wel wilt wijzigen, kan dit direct in je account. Ga hiervoor naar 'Mijn gegevens' en klik op de knop 'Wijzigen'.
Alles bekijken
Kortingscodes & cadeaubonnen
Hoe maak ik gebruik van de kortingscode
123
Voorwaarden kortingscode of cadeaubon
123
Tegoed zien
123
Kortingscode inwisselen
123
Alles bekijken
Bestellen
Geen bevestiging ontvangen
123
Ik heb het verkeerde e-mail adres ingevuld, kan ik dit wijzigen?
123
Ik heb al besteld maar wil nog een product toevoegen
123
Alles bekijken
Verzending & levering
Wat is de levertijd?
123
Kan je bezorgen op een afhaalpunt
123
Wat gebeurt er met je bestelling als je niet thuis bent?
De bezorger van DPD biedt de bestelling aan op het afleveradres. Mocht je niet aanwezig zijn tijdens de eerste bezorgpoging, dan ontvang je hiervan een notificatie. Dit kan door middel van een briefje in de brievenbus of via de Track & Trace link.

DPD laat dan weten met een van de volgende 3 opties waar je bestelling is:
Ze komen de volgende dag terug
De bestelling ligt bij de buren
Of de bestelling ligt bij een afhaalpunt
Heb je een verkeerd artikel ontvangen?
123
Is het mogelijk te bezorgen op een Postbus?
Het is niet mogelijk om bestellingen in een postbus te laten leveren.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Op het moment dat je bestelling wordt verzonden vanuit ons logistiek centrum, komt er onder mijn bestellingen bij de bestelling ‘Verzonden’ te staan. Je ontvangt dan ook per e-mail een verzendbevestiging van ons met een Track & Trace code, waarmee je de zending kunt volgen.

Wanneer je de bevestigingsmail niet hebt ontvangen, dan kan het zo zijn dat deze worden tegengehouden door de spamfilter van je e-mailprogramma. Wij adviseren je je spamfilter instellingen te controleren en zo nodig aan te passen. Mocht je er niet uitkomen, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder.
Alles bekijken